Nagykorú lettem

Egyszer egy okos ember azt mondta - nem emlékszem, hogy ki, csak a mondása maradt meg bennem -, hogy aki nem tud lassan futni, az nem tud gyorsan sem.

Ez nagyon megmaradt bennem.

Mert ez inkább szól az edzések legfontosabb részéről - a regenerációról.

Több, mint 3 éve futok, de most jutottam el arra a szintre, hogy képes legyek 2-es pulzuszónában lefutni 60 percet (igazából csak 50 perc volt ebből 2-es zóna, a maradék 10 perecben "átléptem" a határt :D ).

És nem azért, mert ciki lett volna a 6 perces tempó (na jó, kicsit mégis), de mindig túlfutottam a lassú futásaimat is (leginkább 3-as zónában).

Több, mint egy hónapja értem el a számomra oly áhított 20 perces 5 km-t és most már tudok lassan is futni, úgy érzem.

Ehhez agyban kellett felnőni.

Tök furcsa, hogy amikor elkezd az ember egy sportot, egyre gyorsabb és gyorsabb akar lenni, aztán minél komolyabban veszi, annál inkább eljut oda, hogy minél lassabb IS tudjon lenni.

Hát hajrá, minél lassabban a célig :D