SILVEROCK Dropout Rear Derailleur Hanger Single Speed

Volt vala egy Magellan SS váz.

Azóta már Magellan, mint márka sincs, de Nekem itthagyták az eljövendőnek egy valaha volt szebb napokat megélt gyártó 19"-es példányát.

Volt ő már terep SS, s manapság munkábajárósként tengeti napjait.

De újabb igény merült fel vele kapcsolatosan, ugyanis a családi biciklizések során a rajta lévő áttétel nem mindig ideális.

Legyen váltós az én bicajom is.

Elsőre egyértelműen vázcsere merült fel, aztán pár nap agyalás és keresgélés után jött a felismerés: ma már minden sz*rt gyártanak Kínában, miért ne lehetne egyenes papucsos vázhoz váltótartó fül???

És VAN.

drd-ss.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És bár volt belőle e-bay-en 7-8 ezer forintért, találtam Ali-n egyet kétezer-párszázért, amit valami első vásárlós akcióban meg is vehettem 390.- (nem, nem írtam rosszul) JMF-ért (szállítással együtt).

Há' ennyiért még a hülének is megérni - pláne Nekem.

 Persze megrendeltem, meg is érkezett, aztán a váz átvizsgálása során jött a felismerés, nem is biztos hogy jó lesz ez nekem.

Merthogy nincs a vázon váltóbowdentartó pöcök egy sem.

Tehát szinte végig bowdenházban kellene futnia a bowdennek, ami a bowden feszességét eléggé ignorálja.

Tehát még nem próbáltam ki (vagyis a papucshoz jó, de a funkció így kérdéses).