Mackó

18 év...

Ennyi ideje használom szeretett CinderCone-omat.

Persze voltak kisebb-nagyobb átalakítások, kapott néha új alkatrészeket, de a régiek is megmaradtak, vigyáztam rájuk.

Tervben volt, hogy kap egy új festést majd és addig is gyűjtögettem azokat az alkatrészeket, amiket az (régi) új bicajra aggatok majd fel.

Viszont annyira elszálltak a fényezés árak, hogy elkezdtem körülnézni a "vázpiacon". Az első komolyabb bringám is Magellan volt, így nem ódzkodtam attól, hogy a már nemlétező "gyártó" (merthogy - mint anno mindenki - tajvanon gyártatták és matricázták a vázakat, itthon "csak" értékesítették) egy típusát szerezzem be ismét. Kellemes nosztalgiával gondolok vissza a szebb napokat megélt márkára, szerettem a cuccaikat nagyon. Nem is kellett sokat keresgélnem és bár egy áhított Cruxot, vagy Pixyst nem találtam, felleltem egy Serpens AM vázat a méretemben. Gondolkodtam rajta egy-két hétig, mert azért a Konával sok bringás kalandban volt részünk (még mindig húzott a szívem az új külcsín felé), de aztán győzött az újdonság iránti vágyam.

Még kellett pár cucc, hogy egyben legyen a kicsike, de sok minden átjött a Konáról.

Pár dolgot újra kellett tanulnom - ilyen volt a shadow kialakítású hátsó váltó beállítása - de végre lehetett újra bringát építeni (imádom ezt :-) ).

Hétköznap mentem vele egy keveset, megjárattam a helyi kiserdőben.

img_0082.jpg

Aztán hétvégén megvolt az első igazi próbakör, ahol remekül teljesített (viszont a hátsó váltót még állítanom kell, mert nem sikerült rendesen megtanulnom beállítani....)

Ami furcsa volt, hogy magasabb az egész cájg - magasabban van a középcsapágy is és a villa is magasabb (plusz 20 millit mozog). Igaz, ez csak látványra más, mint eddig, ill. ha a bringa mellett állok, érezhetően magasabban van az ülés (pedig jól van beállítva).

Menet közben viszont ezt nem éreztem hátránynak, igaz én kocabringás vagyok, sem az emelkedők, sem a lejtők nem okoztak problémát.

És hogy a mi lett a Konával???

Éli tovább életét mint országúti edző/munkábajárós/bótbajárós kerékpár (igaz, előbb készen volt, mint a Mackó).

img_0081.jpg